Motor sele 1.4 16V KFU Citroën Peugeot 9685596080 6569VA

672,00 kr.

HUND CITROEN PEUGEOT
96855961809685596080 6569VA NFP

1 på lager

Varenummer (SKU): 9132-A15_K27 Kategorier: , , , Tags: , ,

Beskrivelse

Hovedmotorsele til CITROEN PEUGEOT biler med 1,4 16V KFU motor
Den er fra en Citroen C4 2009

1,4 16V KFU motorenheden er designet til Citroën og Peugeot biler med en 1,4 16V KFU benzinmotor. Dette er hovedmotorens sele fjernet fra en Citroën C4, fremstillet i 2009. Denne sele er velegnet til at udskifte beskadigede ledninger i motorrummet, når der er problemer med start, uregelmæssig motorgang eller fejl i den elektriske installation.

Teknisk information
Producent: PSA / Citroën / Peugeot
Model: især Citroën C4, mulig brug til andre PSA-modeller med 1,4 16V KFU-motor (f.eks. Peugeot 307 og relaterede biler afhængigt af udstyr og fremstillingsår)
Motor: 1,4 16V KFU (benzin)
Deltype: Hovedmotorledningsnet (motorledningsnet)

Produktkoder:
9685596180
9685596080
6569 VA

Andre numre:
NFP (betegnelse i PSA-kataloget – delen produceres ikke længere)

Delen er velegnet til automekanikere og boligreparatører, som har brug for en komplet motorsele til 1,4 16V KFU-motoriseringen, for eksempel ved udskiftning efter en ulykke, når isoleringen af ledningerne er beskadiget, stikkene er oxideret eller der er uoprettelige skader på den elektriske installation.

Installationsanbefalinger
– Udfør altid montagen med batteriet afbrudt for at undgå kortslutning eller beskadigelse af styreenhederne.
– Før du adskiller den originale sele, skal du tage et billede af den originale kabelføring og stikforbindelser, dette vil lette korrekt installation.
– Kontroller alle stik, sikringer og plastikholdere for mekaniske skader og udskift om nødvendigt.
– Før ledningsnettet i dets oprindelige ruter, så det ikke berører varme dele af motoren (udstødningsrør, katalysator) og bevægelige dele (remme, remskiver, ventilator).
– Efter montering skal du omhyggeligt kontrollere, at alle konnektorer sidder godt fast, og at ingen ledninger er strakt eller klemt mellem krops- eller motordele.
– Når du har tilsluttet batteriet igen, skal du starte motoren og kontrollere, at fejllamperne på instrumentpanelet ikke tænder, og at motoren kører jævnt. Hvis du har muligheden, anbefales det at tjekke med diagnostik (læse fejlkoder).

Yderligere information

Vægt2,3 kg