Turboslange 1.6 HDI Citroën Peugeot 9687883780 9656953680

224,00 kr.

PSA CITROEN PEUGEOT 9656953680 9687883780 143453 1434E1

4 på lager

Varenummer (SKU): 3371-F8_K24 M2556 Kategorier: , , Tags: , , ,

Beskrivelse

Luftindtagsslange til 1.6 HDI-motorturboen til Citroën- og Peugeot-biler

Turboslange 1,6 HDI Citroën Peugeot 9687883780 9656953680 er designet til luftindtag i turboladeren til 1,6 HDI-motorer. Det er en brugt original del fra PSA-koncernen, velegnet til en lang række Citroën- og Peugeot-modeller med denne motor. En korrekt fungerende indsugningsslange er afgørende for motorens ydeevne, stabil drift, korrekt turbo-boosttryk og reduceret røg- og brændstofforbrug.

Denne slange er designet til 1,6 HDI-motorer, der blev installeret i erhvervs- og personbiler. Det søges ofte efter varenumre ved udskiftning af en beskadiget, blødgjort eller revnet slange, som kan forårsage tryklækager, turbo-hvin, dårlig motortryk og tilsmudsning af motorrum med oliedampe.

Teknisk information:
Producent: PSA / Citroën / Peugeot
Model: udvalgte Citroën- og Peugeot-biler med 1,6 HDI-motor
Produktkoder: 9656953680, 9687883780
Andre numre: 143453, 1434E1

Motortype: 1,6 HDI (turboladet diesel)
Anvendelse: luftindtagsslange til turbolader (indtag til turbo)

Typisk brug i modeller:
Citroën Berlingo
Citroën C3
Citroën C3 Picasso
Citroën C4
Citroën C4 Picasso
Citroën C5
Citroën Xsara Picasso
Peugeot 307
Peugeot 308
Peugeot 407
Peugeot Partner

Fordele ved en brugt original slange:
– original form og diametre for korrekt placering i de originale beslag
– kompatibilitet med originale clips og flanger
– opretholdelse af den korrekte luftstrøm til turboen
– modstand mod temperatur og oliedampe i motorrummet

Installationsanbefalinger:
Før montering kontrolleres tilstanden af tilslutningsfladerne på turboladeren og indsugningen, fjern snavs og gamle olierester. Kontroller og udskift om nødvendigt clipsene for at sikre en tæt, lækagefri forbindelse. Slangen må ikke vrides eller drejes ved montering, placer den i de originale linjer og holdere, så den ikke berører skarpe kanter eller varme dele af udstødningssystemet nogen steder. Efter montering startes motoren, lad den køre et stykke tid og kontroller visuelt og auditivt, om der er en tryklækage (hvæsende lyd, oliepletter omkring samlingen). Efter prøvekørslen er det tilrådeligt at kontrollere tilspændingen af ​​spænderne endnu en gang.

Yderligere information

Vægt0,6 kg